سبد خرید

چسب پهن سبز ۴۵ میکرون / مارک مونارک

قیمت: حلقه ای 24000 تومان

تومان۴۰.۰۰۰

100 عدد در انبار

توضیحات

چسب پهن سبز ۴۵ میکرون
چسب پهن سبز ۴۵ میکرون
نوار چسب پهن چیست؟

یکی از مهم ترین ابزارآلات لوازم تحریر و ادارات، نوار چسب پهن می باشد که انواع مختلفی دارد. شکل ساختاری این گونه چسب ها به این صورت است که، لایه ای از مواد چسبنده روی نوارهایی با جنس های مختلف مثل کاغذ و فیلم و پلاستیک و فویل و یا فلزی و پارچه پوشش داده می شود.

این چسب ها کاربردهای متنوعی دارند. که یکی از این کاربردها بسته بندی کارتن ها می باشد.

در واقع استفاده از این نوع چسب ،حمل و نقل هر نوع وسیله ای را آسان نمود. لذا داشتن یک چسب پهن ، که از دوام و قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. می تواند خیال افراد را در خصوص حمل و نقل بدون خطر وسایل راحت کند. چرا که استفاده از این نوع چسب ،تضمین می کند که در زمان حمل و نقل هیچ نوع وسیله ای از کارتن ها و بسته بندی ها بیرون نمی ریزد.

کاربردهای چسب پهن کجاست؟

امروزه چسب ها یکی از پرکاربردترین وسایل و ابزارها در زندگی افراد هستند. و هر کدام از این چسب ها بسته به نوع کاربردی که دارند، انواع خاص را دارند.

در واقع نقش اصلی هر نوع چسبی ، چسباندن و متصل کردن اجزای تشکیل دهنده یک شی است. چسب نواری پهن از انواع چب ها است که امروزه بسیار پرکاربرد است.

کاربرد این نوع چسب زمانی احساس می شود که، وقتی تمام کارتن ها با ابعاد مختلف را جمع آوری کردید و برای بسته بندی آن ها نیازمند چسب هستید. در این مواقع کاربرد چسب نواری پهن مشخص می شود.
یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید این نوع چسب ها، باید به آن دقت داشته باشید قدرت چسبندگی و دوام بالای آن ها است.

چرا که در زمان بسته بندی کارتن ها ، نمی دانید که این چسب ها قرار است چه فشاری را تحمل کنند.

معمولا چسب های پهن در تمام وسایل و تجهیزاتی که قابلیت و پذیرای چسبندگی را دارند، اثر می کند و با کیفیت و قدرت چسبندگی بسیار قوی که دارد سبب پوشش دهی تجهیزات می شود.

کاربردهای چسب پهن بسیار زیاد و متنوع می باشد . و به دلیل مزایایی که دارد مثل حالت فشاری و کششی سبب شده که، از این نوار چسب ها در ابعاد بزرگ نیز استفاده شود.

همچنین از این چسب در انواع بسته بندی ها استفاده می شود. به دلیل اینکه این چسب ها از جنس ها و مواد خاصی ساخته شده اند. لذا در زمان چسبیدن نیازی به گرما و حرارت ندارند.

ویژگی مهم یک چسب پهن خوب!

همان طور که می دانید چسب نواری پهن کاربردهای مختلفی دارند. و دلیل این تنوع کاربرد ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن ها است.

از مهم ترین ویژگی های این نوع چسب قدرت چسبندگی بسیار بالا و همچنین دوام و استحکام در برابر کشیدگی زیاد است که بسیار دیر پاره می شود. از دیگر مهم ترین مزایا و ویژگی های چسب پهن قیمت بسیار مقرون به صرفه آن است که سبب شده تمام اقشار جامعه قدرت خرید این محصول را داشته باشد.

از دیگر محصولات سایت کالاکس :

جعبه مدل دار دایکاتی۳

پیج اینستاگرام ما:

https://instagram.com/kalaks.ir?utm_medium=copy_link

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب پهن سبز ۴۵ میکرون / مارک مونارک”