سبد خرید
جستجو
Close this search box.

جامدادی فانتزی کد ۲۲

موجودی 2 عدد

تومان۳۵.۰۰۰

ناموجود

توضیحات

موجودی ۲عدد

جامدادی فانتزی
جامدادی فانتزی کد۲۲

پیدا کردن و خرید یک جامدادی فانتزی و باکیفیت،بخش مهم  و جذاب و دوستداشتنی در خرید و تهیه لوازم مدرسه، دانشگاه و کار است.که موجب ایجاد نطم و سامان دهی وسایل و لوازم تحریر در کیفتان میشود. به همین دلیل شما باید در زمان خرید جا مدادی به چند نکته توجه کنید.تا بتوانید جامدادی مناسبی برای خود تهیه کنید.

جامدادی چیست؟

جامدادی کیف کوچکی ست که در آن ابزار نوشتاری از جمله خط‌کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و… را می گذارند.که اغلب با زیپ باز و بسته می‌شود. همچنین به‌وسیله ی رومیزی و لیوان‌مانندی که در آن ابزار نوشتاری را می‌گذارند نیز جامدادی گفته می‌شود.

اندازه جامدادی؟

یکی از مهمترین ویژگی های یک جامدادی باکیفیت، اندازه و سایز آن است. برای انتخاب جامدادی کاربردی مناسب، باید طول و حجم وسیله ای که می خواهید در جا مدادی بگذارید را درنظر بگیرید.معمولاً طول استاندارد برای یک جا مدادی ۱۲.۵ تا ۱۷.۵ cmمی باشد. و ارتفاع آن حدوداً بین ۵ تا ۱۰ cm.

علاوه بر اندازه و سایز مناسب یک جا مدادی کابردی خوب،باید به مواد به کار رفته در ساخت آن و همچنین خوش ساخت بودن آن توجه کرد.

از ویژگی های جامدادی خوب می توان به طراحی و جزئیات به کار رفته در آن اشاره کرد. در ساخت یک جامدادی کاربردی اغلب از جزئیات مختلفی مثل چسب، دکمه و زیپ استفاده شده است.

بهتر است جامدادی ای را انتخاب کنید که جزئیات به کار رفته در آن دارای کیفیت مناسب و مرغوب باشد. یک جا مدادی کاربردی مناسب باید تمیز و منظم تولید شده باشد. اگر جا مدادی کاربردی پارچه ای دوخت مناسب نداشته باشد استحکام و مقاومت زیادی نخواهد داشت. همچنین یکی از دیگر ویژگی های مهم جامدادی کاربردی خوب قابل شستشو بودن آن است به طوری که با شستشوی آن رنگ و شکل آن ها تغییر پیدا نکند. زیپ یک جامدادی خوب هم باید در برابر فشار مقاوم باشد.

اگر این محصول مارو دوست داشتین خوشحال میشیم از بقیه کالاهای سایت هم دیدن کنین:

جامدادی فانتزی کد۱۳

پیج اینستاگرام ما:

https://instagram.com/kalaks.ir?utm_medium=copy_link

توضیحات تکمیلی

طرح

طرح دار

نوع بسته شدن

زیپی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جامدادی فانتزی کد ۲۲”