سبد خرید
جستجو
Close this search box.

دفتر یادداشت دو خط متالیک ۱۰۰ برگ

تومان۱۹.۵۰۰

ناموجود

توضیحات

دفتر یادداشت دو خط متالیک 100 برگ
دفتر یادداشت دو خط متالیک ۱۰۰ برگ

دفتردوخط مخصوص یادداشت های لغات زبان، معانی و نکات زبان خارجی ، با قابلیت حملی آسان توسط پاپکو طراحی و تولید شده است.

اگر به دفتری برای ثبت کردن نکات و  لغات زبان انگلیسی نیاز دارید، بهترین انتخاب برای شما دفتر یادداشتد های دو خط متالیک ۱۰۰ برگ می باشد.

این محصول برای آموزش زبان مورد استفاده قرار می گیرد .

به این صورت که شما می توانید تمامی لغات، معانی و نکات مهم آموزشی را در آن یادداشت کنید وبرای یادگیری و یادآوری، همیشه به همراه داشته باشید.
اگر شما به زبان های خارجه علاقه زیادی دارید و در حال یادگیری اصطلاحات به زبان دیگری هستید، از میان لوازم التحریر پاپکو بهترین انتخاب برای شما این دفتر یادداشت های دوخط می باشد. که به نوعی دفتر یادداشت زبان به حساب می آیند.
دفتر یاداشت دو خط متالیک پاپکو در ابعاد ۱۲.۳ × ۱۸ سانتی متر، جلد متالیک و دارای ۸ رنگ متنوع می باشد که روی سایت ما (کالاکس) موجود هستند.

این دفترچه ها ۱۰۰ برگ هستند. صفحات ابتدایی آن شامل تقویم در یک نگاه سال جاری و بعد، جدول برنامه ریزی هفتگی و ثبت اطلاعات تماس

می باشد.
می توانید مطالب کوتاه و اصطلاحات انگلیسی در آن یادداشت کنید و همراه خود داشته باشید. تا بتوانید در هر زمان و یا شرایطی که می خواهید مطالعه کنید.

* توجه : دقت نمایید با توجه به بروز شدن تولیدات این دسته بندی لوازم التحریر در بازه های زمانی مختلف، ممکن است صفحاتی نظیر تقویم، جدول برنامه ریزی و ثبت اطلاعات تماس و … حذف یا اضافه شود.

محصولات مشابه:

دفتر یادداشت دو خط متالیک ۱۰۰ برگ

پیج اینستاگرام ما:

https://instagram.com/kalaks.ir?utm_medium=copy_link

توضیحات تکمیلی

تعداد برگ

100

جنس جلد

پلاستیکی

نوع خط کشی

دو خط

نوع دفتر

دفتر یادداشت زبان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر یادداشت دو خط متالیک ۱۰۰ برگ”